Būsimųjų mokytojų mokymosi motyvacija: psichologiniai parametrai
Straipsniai
Neringa Paliukaitė
Publikuota 2005-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2005.14.9753
PDF

Reikšminiai žodžiai

motyvas
motyvacija
aspiracijos
vertybinės orientacijos
tolesnio mokymosi motyvai

Kaip cituoti

Paliukaitė, N. (2005) “Būsimųjų mokytojų mokymosi motyvacija: psichologiniai parametrai”, Acta Paedagogica Vilnensia, 14, pp. 58–66. doi:10.15388/ActPaed.2005.14.9753.

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjama skirtingų specialybių (psichologijos ir lietuvių filologijos) studentų mokymosi motyvacija. Akcentuojama aukštojo mokslo virsmo iš elitinio į masinį tendencija, edukacinės paradigmos kaita iš mokymo į mokymąsi, būtinas ikiprofesinis būsimųjų specialybės mokytojų rengimas ir atranka. Remiantis dažniausiai vartojamomis sampratomis aptariama motyvo, motyvacijos sąvokos. Išskirti mokymosi motyvacijos psichologiniai parametrai: aspiracijos, vertybinės orientacijos, tolesnio mokymosi motyvai. Tyrimo duomenys atskleidė, kad dauguma būsimųjų mokytojų neturi vidinės motyvacijos dirbti pedagoginį darbą.
PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>