14-16 metų paauglių mokyklinio streso įveikos stilių ir savivertės sąsajos
Straipsniai
Margarita Pileckaitė-Markovienė
Aušra Stanišauskaitė
Publikuota 2005-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2005.14.9758
PDF

Reikšminiai žodžiai

paaugliai
mokyklinis stresas
įveika
savivertė

Kaip cituoti

Pileckaitė-Markovienė, M. and Stanišauskaitė, A. (2005) “14-16 metų paauglių mokyklinio streso įveikos stilių ir savivertės sąsajos”, Acta Paedagogica Vilnensia, 14, pp. 91–99. doi:10.15388/ActPaed.2005.14.9758.

Santrauka

Šio tyrimo tikslas – išanalizuoti paauglių mokyklinio streso įveikos stilių ir savivertės sąsajas. Straipsnyje yra nagrinėjamas kai kurių savivertės parametrų ir mokyklinio streso įveikos stilių ryšys, lyginami žemos, vidutinės ir aukštos savivertės paauglių streso įveikos stiliai. Gauti duomenys leidžia daryti išvadą, kad paaugliai, turintys aukštą savivertę, yra linkę spręsti problemas, o ne vengti jų. Paaugliai, save žemai vertinantys, dažniau bando spręsti stresines situacijas dezadaptyviai.
PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.