Lietuvos moksleivių paprastosios trupmenos sąvokos supratimo tyrimas
Straipsniai
Virginija Būdienė
Publikuota 2005-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2005.14.9760
PDF

Reikšminiai žodžiai

sąvokų supratimas
sąvokos supratimo tikrinimo modelis
paprastosios trupmenos sąvokos supratimas

Kaip cituoti

Būdienė V. (2005) „Lietuvos moksleivių paprastosios trupmenos sąvokos supratimo tyrimas“, Acta Paedagogica Vilnensia, 14, p. 113-124. doi: 10.15388/ActPaed.2005.14.9760.

Santrauka

Straipsnyje pateikiami sąvokos supratimo tikrinimo modelio sudarymo principai ir modelio aprobavimas analizuojant moksleivių paprastosios trupmenos sąvokos supratimą. Pagal pateikiamą sąvokų supratimo tikrinimo modelį atlikta Lietuvos keturiolikmečių moksleivių paprastosios trupmenos sąvokos supratimo konstatuojamoji analizė ir nustatyta, kad tik apie pusę šios amžiaus grupės moksleivių yra įgiję teisingą paprastosios trupmenos sąvokos sampratą. Analizuojamos sąvokos supratimo klaidos ir galimos jų priežastys, pateikiamos metodinės rekomendacijos ir hipotezės tolesniems sąvokos supratimo tyrimams.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.