Švietimo įstaigų vadovų kasmetinės veiklos vertinimo situacija
Socialiniai mokslai
Vaida Padgurskytė
Šiaulių universitetas
Publikuota 2020-06-30
https://doi.org/10.21277/jmd.v50i1.291
pdf

Reikšminiai žodžiai

švietimo įstaiga
švietimo įstaigos vadovas
veiklos vertinimas

Kaip cituoti

Padgurskytė, V. (2020) “Švietimo įstaigų vadovų kasmetinės veiklos vertinimo situacija ”, Jaunųjų mokslininkų darbai, 50(1), pp. 38–45. doi:10.21277/jmd.v50i1.291.

Santrauka

Pastaraisiais metais įvyko svarbių pokyčių, atnaujinant švietimo sistemą visuose jos lygmenyse: nuo ikimokyklinio ugdymo iki aukštojo mokslo. Įgyvendinant švietimo reformas, keičiasi ir situacija bendrojo ugdymo mokyklų sektoriuje. Kasmet didėja lūkesčiai švietimo įstaigoms ir reikalavimai švietimo institucijų vadovams. Šiandien švietimo vadovo veikla ir reikalavimai jai yra pasikeitę iš esmės. Vadovai veikia laikydamiesi veiklos standartų. Instituciniame segmente aktualus vadovo veiklos vertinimas, siekiant tobulinti savo kaip vadovo-lyderio veiklą, gerinant organizacijos veiklos rezultatus, mokymosi programų efektyvumą, plėtojant ir valdant žmogiškuosius išteklius, puoselėjant organizacijos įvaizdį, gerinant mokinių pasiekimų rezultatus.

pdf

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.