Mentorystės reikšmė ikimokyklinio ugdymo įstaigų vadovų profesinei karjerai
Socialiniai mokslai
Aida Makutėnė
Vilniaus Kolegija image/svg+xml
https://orcid.org/0009-0008-1113-8191
Publikuota 2025-07-02
https://doi.org/10.15388/JMD.2025.55.3
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

mentorystė
vadovų mentorystė
ikimokyklinis ugdymas
ikimokyklinio ugdymo įstaigų vadovai
vadovų profesinė karjera

Kaip cituoti

Makutėnė, A. (2025) “Mentorystės reikšmė ikimokyklinio ugdymo įstaigų vadovų profesinei karjerai”, Jaunųjų mokslininkų darbai, 55, pp. 26–38. doi:10.15388/JMD.2025.55.3.

Santrauka

 Straipsnyje aktualizuojamas švietimo įstaigos vadovo vaidmuo, nagrinėjama profesionalaus mentoriaus santykio su ugdytiniu įtaka ikimokyklinio ugdymo įstaigos vadovo profesinei karjerai. Pabrėžiama, kaip mentorystė reikšmingai prisideda ugdant vadovų lyderystę, stiprinant jų profesines kompetencijas, motyvuojant vystyti profesinę karjerą, auginant potencialą, profesiniame kelyje formuojant tvarią ateitį.

PDF
HTML
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.