Remiantis šių dienų rinkos tendencijomis, besikeičiančiais vartotojų poreikiais, globalėjančia auditorija, socialine atsakomybe ir poreikio darniai vystytis, įvairovės ir įtraukties rinkodara tapo svarbi prekės ženklui, siekiančiam išlikti stipriu. Nors mokslinėje literatūroje įvairovės ir įtraukties tema laikoma aktualia, nepastebėta sukonstruotų įvairovės ir įtraukties gairių, kuriomis prekės ženklas galėtų pasinaudoti kaip kryptimis, galinčiomis nusakyti žingsnių seką įvairovės ir įtraukties rinkodaroje. Tad straipsnyje keliamas probleminis klausimas – kaip įvairovės ir įtraukties rinkodara gali padėti stiprinti prekės ženklą? Pristatomo tyrimo tikslas – teoriniu lygmeniu sukonstruoti įvairovės ir įtraukties rinkodaros gaires, pagrįstas įvairovės ir įtraukties rinkodaros privalumais prekės ženklui stiprinti. Tikslui pasiekti pirmiausiai apibrėžta įvairovės ir įtraukties rinkodara, nusakant sąlygas, kaip prekės ženklas galėtų pasiekti įvairovės ir įtraukties rinkodaros galimybių. Tada identifikuota įvairovės ir įtraukties rinkodaros svarba prekės ženklui. Galiausiai sukonstruotos įvairovės ir įtraukties rinkodaros gairės prekės ženklui stiprinti. Šių gairių nustatymas apima įvairovės ir įtraukties rinkodaros privalumus, siekiant išlaikyti klientus, suprasti jų poreikius ir užmegzti glaudų ryšį, kurti aktualaus turinio žinutes, skatinti teigiamą įmonės vadovų ir darbuotojų įsitraukimą, ieškant naujovių.
Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.