Kam reikia istorijos didaktikos istorijos (ne pedagogikos) studijose?
Straipsniai
Rūta Šermukšnytė
Vilniaus universitetas
Publikuota 2018-10-12
https://doi.org/10.15388/LIS.2018.0.11915
PDF

Reikšminiai žodžiai

istorijos didaktika, istorijos studijos, istorijos mokymas ir mokymasis, istorinė sąmonė, istorinė kultūra

Kaip cituoti

Šermukšnytė, R. (2018) “Kam reikia istorijos didaktikos istorijos (ne pedagogikos) studijose?”, Lietuvos istorijos studijos, 41, pp. 147–161. doi:10.15388/LIS.2018.0.11915.

Santrauka

[straipsnis lietuvių kalba; santrauka ir reikšminiai žodžiai anglų kalba]

Straipsniu siekiama atsakyti į klausimą, kam reikia istorijos didaktikos istorijos (ne pedagogikos) studijose? Straipsnis pradedamas egzistuojančių didaktikos ir istorijos didaktikos sampratų, jų kaip akademinių disciplinų statuso apibrėžtimis. Toliau dėmesys sutelkiamas į vokiškąją istorijos didaktikos programą, pažintis su kuria lėmė tam tikras permainas Vilniaus universiteto Istorijos fakulteto studijų programose. Straipsnis baigiamas vokiškų idėjų recepcijos šio fakulteto studijose aptarimu. Tyrimo naujumas yra, kad tai: 1) pirmas nuodugnus bandymas moksliškai legitimuoti istorijos didaktikos dalyko dėstymą istorijos studijose; 2) Lietuvoje gajos tradicijos istorijos didaktikos tyrimus atriboti nuo istorinės sąmonės, istorinės kultūros, atminties ir pan. studijų kvestionavimas.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.