Geresnės mokinių motyvacijos link: DoIT3 tyrimo pagrindiniai rezultatai ir rekomendacijos
Psichologija praktikai
Saulė Raižienė
Vilniaus universitetas, Lietuva
Ingrida Gabrialavičiūtė
Mykolo Romerio universitetas, Lietuva
https://orcid.org/0000-0002-4022-4223
Renata Garckija
Mykolo Romerio universitetas, Lietuva
Publikuota 2022-12-30
https://doi.org/10.15388/Psichol.2022.58
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

motyvuojantis mokinius ir jų nemotyvuojantis mokytojų bendravimas
Žiedinis modelis
savideterminacijos teorija

Kaip cituoti

Raižienė, S., Gabrialavičiūtė, I., & Garckija, R. (2022). Geresnės mokinių motyvacijos link: DoIT3 tyrimo pagrindiniai rezultatai ir rekomendacijos. Psichologija, 67, 112-124. https://doi.org/10.15388/Psichol.2022.58

Santrauka

Straipsnyje pristatoma savideterminacijos teorija pagrįsta mokytojų (ne)motyvuojančio bendravimo su mokiniais Žiedinio modelio koncepcija. Remiantis projekto „Veiksmingo mokymo(si) paieška: mokinius (ne)motyvuojančio mokytojo elgesio žiedinio profilio vertinimas ir pasekmės (DoIT3)“ (projektą remia Lietuvos mokslo taryba pagal nacionalinę programą „Gerovės visuomenė“, Nr. S-GEV-21-2) metu atlikto tyrimo duomenimis, pateikiamos rekomendacijos švietimo bendruomenės nariams, kaip veiksmingai puoselėti mokinių motyvacinius išteklius ir gerovę.

PDF
HTML

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 > >>