Tyrime tirti du su darbu susiję streso veiksniai (streso dėl darbo ir streso dėl informacinių ir ryšių technologijų naudojimo) ir trys situaciniai streso veiksniai (streso dėl COVID-19, geopolitinės situacijos ir ekonominės situacijos), taip pat kiek iš 40 Lietuvoje vertintų mokytojų patiria stresą dėl šių veiksnių. Be to, įvertintas ryšys tarp streso veiksnių, klasės veiklų dažnumo (lietuvių kalbos ir matematikos) ir mokytojų bendravimo su klase stiliaus (emocinės paramos, elgesio ir psichologinės kontrolės). Antros klasės mokytojos (n = 40) internetines anketas užpildė 2022 m. balandžio–gegužės mėnesiais. Šį laikotarpį apibrėžė besitęsianti COVID-19 pandemija ir besitęsiantis Rusijos ir Ukrainos karas. Pirma, rezultatai parodė, kad iš penkių streso veiksnių mokytojai kaip didžiausią nurodė stresą dėl geopolitinės situacijos, kuris buvo kur kas didesnis už su darbu susijusį stresą. Antra, įtampa dėl visų streso veiksnių, išskyrus stresą dėl geopolitinės situacijos, buvo susijusi su mokytojų elgesio ir psichologine kontrole. Tai rodo, kad aukštesnio lygio stresą patiriantys mokytojai taiko labiau kontroliuojantį bendravimo su savo klase stilių. Trečia, mokymo veiklų dažnumas ir pozityvaus santykio dimensija (emocinė parama) nebuvo susiję su mūsų tirtais streso veiksniais.