Moterų (ne)reprezentacija masinės kultūros vaizdiniuose
-
Margarita Jankauskaitė
Publikuota 2004-10-05
https://doi.org/10.15388/SocMintVei.2004.3.5974
PDF

Reikšminiai žodžiai

moteriškumas
lytis
reprezentacija
žiniasklaida

Kaip cituoti

Jankauskaitė M. (2004) „Moterų (ne)reprezentacija masinės kultūros vaizdiniuose“, Sociologija. Mintis ir veiksmas, 14(3), p. 52-64. doi: 10.15388/SocMintVei.2004.3.5974.

Santrauka

Straipsnio tikslas – praplėsti Lietuvos akademinį diskursą analizuojant vaizdinius, kurie yra neatsiejama šiuolaikinės masinės kultūros dalis ir formuoja simbolinius lyčių reprezentacijos kodus. Remiantis psichoanalizės, lyčių teorijos, žiniasklaidos ir kultūros studijomis, čia nagrinėjamos moterų reprezentacijos strategijos, kurios padeda arba, priešingai, trukdo moterų kaip subjektų atstovavimui žiniasklaidoje. Kalbama apie „kasdienės pornografijos“ įsišaknijimą masinėje kultūroje ir ją paremiančius normatyvinio heteroseksualumo imperatyvus.
PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.