Lyčių lygybės strategijos diegimo įvertinimas Europos bendrijos profesinio ir tęstinio mokymo institucijose
-
Virginija Šidlauskienė
Daina Eitutytė
Publikuota 2004-10-05
https://doi.org/10.15388/SocMintVei.2004.3.5977
PDF

Reikšminiai žodžiai

lyčių lygybės strategija
lyčių lygybės strategijos įgyvendinimo įvertinimas
švietimo institucija

Kaip cituoti

Šidlauskienė V. ir Eitutytė D. (2004) „Lyčių lygybės strategijos diegimo įvertinimas Europos bendrijos profesinio ir tęstinio mokymo institucijose“, Sociologija. Mintis ir veiksmas, 14(3), p. 88-94. doi: 10.15388/SocMintVei.2004.3.5977.

Santrauka

Straipsnyje analizuojama, kaip įvertinti lyčių lygybės strategijos veiksmingumą įvairių tipų profesinio ir tęstinio mokymo (neuniversitetinio) įstaigų sistemose (septynios Europos šalys – 6 ES narės ir viena kandidatė) sukuriant platų virtualų tinklą, pasinaudojant informacinėmis ir komunikacinėmis technologijomis (IKT). Naujas ne tik analizės objektas, bet ir metodologija, kurios novatoriškumo idėja slypi daugiašalio NET31REM tinklo, pagrįsto IKT, seminarų, konferencijų, apklausos koncepcija, kuri padeda asocijuotoms grupėms sąveikauti ir susitelkti atliepiant savitus ir bendruosius kiekvienos Europos šalies ypatumus.
PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.