Telepraktika teikiant logopedinę pagalbą vaikams: Logopedų nuomonė ir patirtys
Articles
Daiva Kairienė
Vytauto Dydžiojo universitetas, Lietuva
https://orcid.org/0000-0002-0655-9951
Aušra Gajauskienė
Publikuota 2022-12-07
https://doi.org/10.15388/se.2022.v1i44.12
PDF

Reikšminiai žodžiai

Covid-19 epidemiologinė situacija
telepraktika
logopedinė pagalba
logopedų nuomonė ir patirtys

Kaip cituoti

Kairienė, D. and Gajauskienė, A. (2022) “Telepraktika teikiant logopedinę pagalbą vaikams: Logopedų nuomonė ir patirtys”, Special Education, 1(44), pp. 55–102. doi:10.15388/se.2022.v1i44.12.

Santrauka

Straipsnyje analizuojamos logopedų nuomonė ir patirtys, teikiant logopedinę pagalbą telepraktikos būdu COVID-19 situacijos aplinkybėmis. Atlikta kiekybinė ir kokybinė tyrimo duomenų analizė atskleidė šalies logopedų sampratą, taikomas telepraktikos rūšis, šios praktikos taikymo privalumus ir ribotumus, galimybes teikti (ne)tiesioginę pagalbą vaikams, turintiems įvairių kalbėjimo, kalbos ir rijimo sutrikimų, galimybes kokybiškai atlikti profesines logopedo funkcijas per nuotolį. Tyrimas atskleidė, kad telepraktika logopedo darbe, nors kėlusi daug iššūkių dėl poreikio ją taikyti nenumatytomis aplinkybėmis ir tam tinkamai nepasirengus, turi daug privalumų ir gali būti sėkmingai taikoma derinant ją su įprasta, tradicine, fizinio kontakto būdu teikiama pagalba

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.