Mokinių, turinčių didelių specialiųjų ugdymosi poreikių, mokymosi specialiojo ugdymo įstaigose patirtys
Articles
Daiva Kairienė
Šiaulių universitetas
Renata Geležinienė
Šiaulių universitetas
Irena Kaffemanienė
Šiaulių universitetas
Rita Melienė
Šiaulių universitetas
Lina Miltenienė
Šiaulių universitetas
Laima Tomėnienė
Šiaulių universitetas
Publikuota 2019-12-20
https://doi.org/10.21277/se.v1i39.416
PDF

Reikšminiai žodžiai

mokiniai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių
dideli specialieji ugdymosi poreikiai
ugdymosi specialiojo ugdymo įstaigoje patirtys
inkliuzinio ugdymo kontekstas

Kaip cituoti

Kairienė, D. (2019) “Mokinių, turinčių didelių specialiųjų ugdymosi poreikių, mokymosi specialiojo ugdymo įstaigose patirtys”, Special Education, 1(39), pp. 9–48. doi:10.21277/se.v1i39.416.

Santrauka

Straipsnyje atskleidžiamos mokinių, turinčių didelių specialiųjų ugdymosi poreikių (SUP), mokymosi specialiojo ugdymo įstaigose patirtys, kurios analizuojamos inkliuzinio ugdymo nuostatų bei užsienio šalyse atliktų tyrimų kontekste. Tyrime laikomasi kokybinio tyrimo metodologinių nuostatų. Pristatomi pusiau-struktūruoto mokinių individualaus interviu metodu surinkti duomenys. Tyrime išryškėja mokinių nuomonės apie ugdymosi specialiojo ir bendrojo ugdymosi mokyklose galimybes ir ribotumus, požiūris į mokymąsi, atskleidžiami psichosocialinės aplinkos specialiosiose mokyklose ypatumai.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.