Straipsnio objektas – nekoordinuotai, savaimingai internautų kuriamo vyrų krepšinio komandų ir jų žaidėjų įvaizdžio elementai. Tyrimui pasirinkti humoristiniai folkloriniai ir folklorėjantys lietuvių krepšinio mėgėjų atsiliepimai apie krepšininkus, klubus ir su jais susijusius sporto įvykius 2011–2016 metais. Aprašomi ir nagrinėjami tekstiniai ir polikodiniai (turintys verbalinių ir neverbalinių elementų) internautų kūrybos ar sekimų pavyzdžiai, rasti lietuviškame saityne. Lyginamajai analizei pasitelkiami klasikinės tautosakos kūriniai ir aptariamų pavyzdžių analogai kitakalbėse svetainėse. Siekiama nustatyti, kokiais šaltiniais remiantis kuriamas tiriamasis vaizdinys , kokie tam reikalui pasitelkiami įrankiai, kokios yra šios veiklos paskatos ir tikslai.