Sociali ir asociali žurnalistikos dimensija šiuolaikinėje masinėje komunikacijoje. Juozo Prunskio 100-mečiui
Konferencijos
Komunikacijos fakultetas
Vilniaus universitetas
Publikuota 2007-12-07
https://doi.org/10.15388/ZT.2007.K1

Reikšminiai žodžiai

Sociali žurnalistika
Asociali komunikacija
Juozas Prunskis
Žiniasklaidos tyrimai
Akademinė žiniasklaidos refleksija

Kaip cituoti

fakultetas, K. (2007) “Sociali ir asociali žurnalistikos dimensija šiuolaikinėje masinėje komunikacijoje. Juozo Prunskio 100-mečiui”, Žurnalistikos tyrimai, p. 1. doi:10.15388/ZT.2007.K1.

Santrauka

Vilniaus universitetas, Mažoji aula, 2007 12 07. [A. Vaišnys paskelbė numatomo leisti naujo VU žurnalo, skirto žiniasklaidos tyrimams, koncepciją].

2007 m. gruodžio 7 d. Vilniaus universiteto Mažojoje auloje įvyko konferencija „Sociali ir asociali žurnalistikos dimensija šiuolaikinėje masinėje komunikacijoje“, skirta žymaus išeivijos žurnalisto Juozo Prunskio 100-osioms gimimo metinėms. Renginys analizavo žurnalistikos vaidmenį šiuolaikinėje visuomenėje, ypač akcentuodamas ribą tarp socialiai atsakingos ir asocialios, manipuliacinės žiniasklaidos. Diskusijose buvo keliami klausimai apie žiniasklaidos moralinį stuburą, visuomeninę funkciją bei vertybinį pagrindą. Šios konferencijos metu prof. dr. Andrius Vaišnys pristatė planuojamo leisti naujo Vilniaus universiteto mokslo žurnalo, skirto žiniasklaidos tyrimams, koncepciją – tai žymėjo svarbų žingsnį stiprinant žurnalistikos mokslo lauką Lietuvoje.

Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.