Straipsnyje tiriamas universiteto administracijos darbuotojų inkliuzijos aukštajame moksle suvokimas. Aprašomame tyrime pasitelkiamas Latvijos universitetas kaip atvejis siekiant atsakyti į šiuos tyrimo klausimus: kas yra inkliuzija aukštajame moksle, kaip užtikrinamas prieinamumas? Kokios paramos sistemos teikiamos studentams, turintiems specialiųjų poreikių? Kokia parama ir mokymai teikiami administracijos ir akademiniam personalui siekiant užtikrinti, kad būtų patenkinti įvairių studentų ugdymosi poreikiai? Tyrime taikoma tiriamoji ir aprašomoji metodologija, naudojamas interviu metodas ir pusiau struktūruota anketa. Imtį sudaro septyni visiems universiteto administravimo lygiams atstovaujantys administracijos darbuotojai. Rezultatai atskleidė, kad administracijos darbuotojai inkliuziją suvokia kaip aukštajame moksle naujai taikomą principą, pagal kurį įvairovė suvokiama plačiąja prasme. Pagalba teikiama visiems studentams, ji nėra skirta vien tik turintiesiems specialiųjų poreikių. Rezultatai taip pat rodo, kad nė vienas administracijos darbuotojas ar dėstytojas nebuvo apmokytas spręsti studentų specialiųjų poreikių klausimų.