Vaikystės sampratos paradigmos kaita: „Ikimokyklinio ugdymo sistemos demokratizavimo“ projekto (1993-2005) studija
Straipsniai
Vitalija Gražienė
Publikuota 2016-01-17
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2006.16.9706
PDF

Reikšminiai žodžiai

švietimo sistema
ikimokyklinis ugdymas
paradigma
vaikystė
demokratizacija

Kaip cituoti

Gražienė, V. (2016) „Vaikystės sampratos paradigmos kaita: ,Ikimokyklinio ugdymo sistemos demokratizavimo‘ projekto (1993-2005) studij“a, Acta Paedagogica Vilnensia, 16, p. 46-55. doi: 10.15388/ActPaed.2006.16.9706.

Santrauka

Straipsnyje pristatoma ilgalaikio tarptautinio projekto „Ikimokyklinio ugdymo sistemos demokratizavimas" (1993-2005) patirtis bei remiantis tyrimais ir veiklos rezultatais analizuojamas jo poveikis ikimokyklinio ugdymo teorinės minties ir metodų plėtrai Lietuvoje. Pristatant projekto tikslus ir veiklas, atskleidžiama projekto raida – nuo alternatyvumo iki visiško integravimosi į šiuolaikinių švietimo politikos strategijų, kurioms turėjo įtakos, kontekstą. Svarstomi projekto efektyvumo, prasmingumo, stilistikos ir perspektyvų klausimai vykstant politiniams l socialiniams lūžiams, švietimo reformoms ir švietimo idėjų globalizacijos procesams.
PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.