Pedagoginės praktikos svarba rengiant matematikos mokytojus
Straipsniai
Nijolė Cibulskaitė
Lietuvos edukologijos universitetas
Vytautas Bernotas
Lietuvos edukologijos universitetas
Publikuota 2013-12-20
https://doi.org/10.15388/LMR.B.2013.18
PDF

Reikšminiai žodžiai

matematikos mokytojas
pedagoginė praktika
profesinės kompetencijos

Kaip cituoti

Cibulskaitė N. ir Bernotas V. (2013) „Pedagoginės praktikos svarba rengiant matematikos mokytojus“, Lietuvos matematikos rinkinys, 54(B), p. 93–98. doi: 10.15388/LMR.B.2013.18.

Santrauka

Kelerius metus atliekant būsimų matematikos mokytojų profesinių kompetencijų ugdymo tyrimus buvo keliamas tikslas atskleisti matematikos ir informatikos studijų programos absolventų profesinio rengimo ypatybes ir išryškinti studijų tobulinimo galimybes. Tyrimų rezultatai parodė, kad matematikos didaktikos studijos ir pedagoginė praktika veiksmingai padeda studentams ugdytis profesines kompetencijas.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.