Paslaugos kokybės sąvokos koncepcinė analizė
Straipsniai
Jérémy Besson
Institute of Mathematics and Informatics
Albertas Čaplinskas
Institute of Mathematics and Informatics
Publikuota 2009-12-20
https://doi.org/10.15388/LMR.2009.63
PDF

Reikšminiai žodžiai

komponentinės sistemos
paslaugoms teikti pritaikytos sistemos
paslaugų kokybė

Kaip cituoti

Besson J. ir Čaplinskas A. (2009) „Paslaugos kokybės sąvokos koncepcinė analizė“, Lietuvos matematikos rinkinys, 50(proc. LMS), p. 357–361. doi: 10.15388/LMR.2009.63.

Santrauka

Pastarąjį dešimtmetį objektinės komponentinės technologijos peraugoįi paslaugų teikmo technologijas. Paslaugos traktuojamos kaip apmokami viešojo pobūdžio patarnavimai. Tokia paslaugu traktuotė reikalauja planuoti ir užtikrinti teikiamų paslaugų kokybę. Tačiau paslaugų kokybė gali būti suprantama ir apibrėžiama gana skirtingai. Neakivaizdu, kurią iš šių sampratų ir kokiu mastu tikslinga naudotis, kuriant paslaugoms teikti pritaikytas komponentines sistemas. Straipsnyje bandoma atsakyti š šiuos klausimus, atliekant paslaugų kokybės sąvokos koncepcinę analizę. 

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai