Konstruktyvūs matematikos mokymo metodai
Straipsniai
Eglė Jasutienė
Matematikos ir informatikos institutas
Publikuota 2021-06-14
https://doi.org/10.15388/LMR.2007.24204
PDF

Kaip cituoti

Jasutienė E. (2021) „Konstruktyvūs matematikos mokymo metodai“, Lietuvos matematikos rinkinys, 47(spec.), p. 233–239. doi: 10.15388/LMR.2007.24204.

Santrauka

Straipsnyje įžvelgiama matematikos mokymo problema – naudojami bihevioristiniai arba, geresniu atveju, kognityvistiniai mokymo metodai. Tačiau pasaulyje plačiai naudojami konstruktyvistiniai mokymo metodai pasirodo ir Lietuvoje. Aptariama, kaip mokytojas gali pereiti nuo bihevioristinių mokymo metodų prie konstruktyviųjų naudodamas informacines technologijas. Apžvelgiama, kaip naudojantis „Dinamine geometrija“ mokyti matematikos konstruktyvistiniais metodais. Sprendžiant iškilusius matematikos mokytojams „Dinaminės geometrijos“ naudojimo sunkumus atrandamas naujas IT diegimo matematikoje etapas – paruoštų pagal bendrąsias programas brąėžinių rinkinių kūrimas. Straipsnyje aptariamas brėžinių rinkinys 11–12 klasėms, galimi jo naudojimo konstruktyvistiniai metodai, pateikiamas vieno sudėtingesnio brėžinio taikymo matematikos pamokoje pavyzdys.
Straipsnyje naudojami lyginamosios analizės bei mokslinių darbų sintezės metodai.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai