Atviro kodo virtualios mokymosi aplinkos taikymo bendrojo lavinimo mokykloje galimybių tyrimas
Straipsniai
Eglė Jasutienė
Matematikos ir informatikos institutas
Lina Markauskaitė
Sidnėjaus universitetas
Publikuota 2004-12-17
https://doi.org/10.15388/LMR.2004.31668
pdf

Reikšminiai žodžiai

virtuali mokymosi aplinka
VMA
bendrojo lavinimo mokykla
atviras kodas
kompiuterizuotas mokymasis

Kaip cituoti

Jasutienė, E. and Markauskaitė, .L. (2004) “Atviro kodo virtualios mokymosi aplinkos taikymo bendrojo lavinimo mokykloje galimybių tyrimas”, Lietuvos matematikos rinkinys, 44(spec.), pp. 281–286. doi:10.15388/LMR.2004.31668.

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjamos atviro kodo virtualių mokymosi aplinkų (VMA) adaptavimo Lietuvos bendrojo lavinimo mokykloms galimybės. Pradžioje pateikiama VMA samprata ir aprašomos bendriau­sios VMA galimybės bei funkcijos. Po to analizuojamas konceptualus VMA atitikimas Lietuvos bendrojo lavinimo specifikai. Pirma nagrinėjamos Bendrosios programos ir Išsilavinimo standartai. Po to aptariami dar trys kritiniai Lietuvos švietimo sistemos aspektai: skirtingas moksleivių amžiaus, privalomas mokyklos lankymas ir informacinių technologijų įdiegimo lygis. Atsižvelgiant į Lietuvos bendrojo lavinimo ypatu­mus, išskiriamos ir aptariamos svarbiausios VMA savybės. Pabaigoje nagrinėjama, kuri atviro kodo VMA labiausiai tinka Lietuvos mokykloms, bei apibendrinami tyrimo rezultatai.

pdf
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.