Matematikos mokymas panaudojant ,,Dinaminę geometriją''
Straipsniai
Valentina Dagienė
Matematikos ir informatikos institutas
Eglė Jasutienė
Matematikos ir informatikos institutas
Publikuota 2004-12-17
https://doi.org/10.15388/LMR.2004.31993
PDF

Reikšminiai žodžiai

matematikos mokymas
geometrija
kompiuterinė mokomoji programa
„Geometer's SketchPad

Kaip cituoti

Dagienė, V. and Jasutienė , E. (2004) “Matematikos mokymas panaudojant , Dinaminę geometriją’’”, Lietuvos matematikos rinkinys, 44(spec.), pp. 430–434. doi:10.15388/LMR.2004.31993.

Santrauka

Straipsnyje aptariama, ar prasminga mokyti matematikos panaudojant „Dinaminę geometriją" bendrojo lavinimo mokykloje. Kompiuterinės programos taikymas nagrinėjamas siejant su bendrojo lavi­nimo mokyklos matematikos mokymo bendrosiomis programomis ir išsilavinimo standartais [1]. Pagrin­dinis dėmesys skiriamas šioms dalims: 1) matematikos mokymo tikslams ir uždaviniams; 2) matematikos mokymo didaktinėms nuostatoms, 3) mokyklinės matematikos dalyko turiniui. Atskleidžiamos šios pro­gramos taikymo pamokose galimybės, privalumai. Pagrindžiamas parengtos mokomosios kompiuterinės priemonės „Matematika 9 su Dinamine geometrija" [6] naudojimas. Pabaigoje trumpai apžvelgiamos mokomųjų kompiuterinių programų rūšys pagal moksleivio aktyvumo lygį ir pagrindžiamas „Dinaminės geometrijos" statusas.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 > >>