Straipsnyje aptariama, ar prasminga mokyti matematikos panaudojant „Dinaminę geometriją" bendrojo lavinimo mokykloje. Kompiuterinės programos taikymas nagrinėjamas siejant su bendrojo lavinimo mokyklos matematikos mokymo bendrosiomis programomis ir išsilavinimo standartais [1]. Pagrindinis dėmesys skiriamas šioms dalims: 1) matematikos mokymo tikslams ir uždaviniams; 2) matematikos mokymo didaktinėms nuostatoms, 3) mokyklinės matematikos dalyko turiniui. Atskleidžiamos šios programos taikymo pamokose galimybės, privalumai. Pagrindžiamas parengtos mokomosios kompiuterinės priemonės „Matematika 9 su Dinamine geometrija" [6] naudojimas. Pabaigoje trumpai apžvelgiamos mokomųjų kompiuterinių programų rūšys pagal moksleivio aktyvumo lygį ir pagrindžiamas „Dinaminės geometrijos" statusas.
Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.