Adaptyvaus mokymosi principų taikymo galimybės e-studijose
Straipsniai
Dalia Baziukaitė
Klaipėdos universitetas image/svg+xml
Andrius Bielskis
Klaipėdos universitetas image/svg+xml
Olegas Ramašauskas
Klaipėdos universitetas image/svg+xml
Publikuota 2002-12-20
https://doi.org/10.15388/LMR.2002.32890
PDF

Kaip cituoti

Baziukaitė, D., Bielskis, A. ir Ramašauskas, O. (2002) „Adaptyvaus mokymosi principų taikymo galimybės e-studijose“, Lietuvos matematikos rinkinys, 42(spec.), p. 214–218. doi:10.15388/LMR.2002.32890.

Santrauka

Straipsnyje aptarti pagrindiniai adaptyvaus mokymo principai, kurie gali būti sėkmingai taikomi e-mokymo sistemose diegiant e-studijų modelį. Mokinio kontrolės mechanizmas yra svar­bus elementas sistemoje, atspindintis mokymosi pažangos mokymo proceso eigoje valdymo būdą. Pasiūlytas mokinio modelis nusako ką e-mokymo sistema turi ,,žinoti`` apie kad galėtų pri­taikyti savo elgesį besimokančiojo reikmėms. Sistemos adaptyvumas akivaizdus tam tikruose mo­delio taškuose, kurie analizuojami išsamiau ir sudaro bendrą sistemos atliekamų veiksmų vaizdą. Mokymo procese svarbus mokinio žinių lygio nustatymo vaidmuo bei sistemos nuomonės sufor­mavimo apie duotą mokinį mechanizmas. Žinių lygio nustatymui ir mokinio priskyrimui į tam tikrą žinių lygio aibę kaip priemonė pasiūlytos ekspertinės sistemos ir neraiškios ekspertinės sistemos.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai