Pirmoko šeimos įtrauka į mokyklos bendruomenę pailgintos dienos grupėje
ŽINIŲ IR TAPATUMO PROBLEMA INFORMACINĖJE VISUOMENĖJE
Laimutė Kardelienė
Publikuota 2009-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2009.23.3044
PDF

Reikšminiai žodžiai

pirmoko šeima
įtrauka
bendruomenė
pirmoko savigarba

Kaip cituoti

Kardelienė L. (2009) „Pirmoko šeimos įtrauka į mokyklos bendruomenę pailgintos dienos grupėje“, Acta Paedagogica Vilnensia, 230, p. 104-117. doi: 10.15388/ActPaed.2009.23.3044.

Santrauka

Docentė socialinių mokslų (edukologijos) daktarė
Lietuvos kūno kultūros akademijos
Sveikatos ir fizinio aktyvumo katedra
Sporto g. 6, LT-44221 Kaunas
Tel. 8 37 30 26 37
El. paštas: laimutekk@gmail.com

Straipsnyje pateikiamas atvejo tyrimas, siekiant atskleisti pirmoko šeimos įtraukos į mokyklos bendruomenę ypatumus. Kadangi pabrėžiama, jog pirmoko savijautai, o ypač jo akademinei, fizinei ir socialinei savigarbai reikšmingas tokio socialinio tinklo šeima – mokykla – bendruomenė funkcionavimas, tai gilinamasi į pailgintos dienos grupės veiklą, parodant, kaip siekiama įtraukti pirmoko šeimą tiek į mokyklos, tiek į vietos bendruomenę. Atkreipiamas dėmesys, kiek pirmokų tėvai (mamos) žino apie pailgintos dienos grupės veiklą, kiek dalyvauja priimant sprendimus. Parodoma, kas bendradarbiaujant džiugina pirmokų mamas. Pateikiama apibendrinta pirmokų mamų nuomonė apie mokyklos ir šeimos skirties priežastis.

PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai