Magdalena Karčiauskienė apie tarpukario Lietuvos didaktų įnašą į šalies pradinio ugdymo sistemą
MAGDALENOS KARČIAUSKIENĖS PEDAGOGINIŲ IDĖJŲ AKTUALUMAS KINTANČIAI MOKYKLAI
Antanina Grabauskienė
Publikuota 2009-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2009.23.7486
PDF

Reikšminiai žodžiai

pradinis ugdymas
švietimo reforma
tarpukario Lietuvos didaktai
istoriškumas ir šiuolaikiškumas
ugdymo tikslai

Kaip cituoti

Grabauskienė A. (2009) „Magdalena Karčiauskienė apie tarpukario Lietuvos didaktų įnašą į šalies pradinio ugdymo sistemą“, Acta Paedagogica Vilnensia, 230, p. 0-0. doi: 10.15388/ActPaed.2009.23.7486.

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjama vienos žymiausių Lietuvos švietimo istorijos ir pedagoginės minties tyrinėtojų prof. Magdalenos Karčiauskienės, švenčiančios 90 metų jubiliejų, pateikta tarpukario Lietuvos pradinio ugdymo didaktų koncepcija, kurios pagrindu buvo sėkmingai kuriama ir tobulinama to meto pradinio ugdymo sistema. Bandoma atskleisti tuos aspektus, kurie ypač aktualūs ir šių dienų Lietuvai, ir ne tik jai. Tokios tarpukario Lietuvos didaktų nagrinėtos problemos kaip teorinis praktinių veiksmų pagrįstumas, siekiamų ugdymo tikslų ir metodų sąveikos vienovė, istoriškumo ir šiuolaikiškumo sąsajos labai svarbios ir nūdienai, todėl gerų minčių apie tai profesorės darbuose rastų pradinio ugdymo turinio bei metodikų kūrėjai ir reformatoriai.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.