Aukštesniųjų klasių mokinių muzikinis-estetinis ugdymas chorine veikla
UGDYMO KOKYBĖ BENDROJO LAVINIMO MOKYKLOJE
Stanislava Jareckaitė
Publikuota 2008-12-23
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2008.21.7499
PDF

Reikšminiai žodžiai

muzikinis-estetinis ugdymas
chorinė veikla
mišrus choras
aukštesniųjų klasių moksleiviai
veiklos motyvai
interesai

Kaip cituoti

Jareckaitė S. (2008) „Aukštesniųjų klasių mokinių muzikinis-estetinis ugdymas chorine veikla“, Acta Paedagogica Vilnensia, 210, p. 117-127. doi: 10.15388/ActPaed.2008.21.7499.

Santrauka

Docentė socialinių mokslų (edukologijos) daktarė
Klaipėdos universiteto Menų fakulteto
Muzikos pedagogikos katedra
K. Donelaičio g. 4, LT-92144 Klaipėda
Tel. (8-46) 39 87 34

Straipsnyje pateikiami aukštesniųjų klasių mokinių muzikinio-estetinio ugdymo chorinės veiklos tyrimo rezultatai. Lyginami 1987 ir 2007 metų tyrimo duomenys. Atlikto tyrimo duomenys atskleidžia, jog aukštesniųjų klasių mokinių muzikinio-estetinio ugdymo chorinės veiklos efektyvumą sąlygoja šių asmenybės ugdymo turinio komponentų: pažintinio, vertybinio-emocinio ir elgesio tarpusavio sąveika ir jų aktyvizacija.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai