Aukštesniųjų klasių mokinių muzikinis-estetinis ugdymas chorine veikla
UGDYMO KOKYBĖ BENDROJO LAVINIMO MOKYKLOJE
Stanislava Jareckaitė
Publikuota 2008-12-23
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2008.21.7499
PDF

Reikšminiai žodžiai

muzikinis-estetinis ugdymas
chorinė veikla
mišrus choras
aukštesniųjų klasių moksleiviai
veiklos motyvai
interesai

Kaip cituoti

Jareckaitė, S. (2008) “Aukštesniųjų klasių mokinių muzikinis-estetinis ugdymas chorine veikla”, Acta Paedagogica Vilnensia, 21, pp. 117–127. doi:10.15388/ActPaed.2008.21.7499.

Santrauka

Docentė socialinių mokslų (edukologijos) daktarė
Klaipėdos universiteto Menų fakulteto
Muzikos pedagogikos katedra
K. Donelaičio g. 4, LT-92144 Klaipėda
Tel. (8-46) 39 87 34

Straipsnyje pateikiami aukštesniųjų klasių mokinių muzikinio-estetinio ugdymo chorinės veiklos tyrimo rezultatai. Lyginami 1987 ir 2007 metų tyrimo duomenys. Atlikto tyrimo duomenys atskleidžia, jog aukštesniųjų klasių mokinių muzikinio-estetinio ugdymo chorinės veiklos efektyvumą sąlygoja šių asmenybės ugdymo turinio komponentų: pažintinio, vertybinio-emocinio ir elgesio tarpusavio sąveika ir jų aktyvizacija.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai