JAUNESNIŲJŲ PAAUGLIŲ POŽIŪRIS Į DOROVINES VERTYBES
BENDROJO UGDYMO AKTUALIJOS
Snieguolė Vaičekauskienė
Publikuota 2015-07-30
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2015.34.8343
PDF

Reikšminiai žodžiai

dorovinės vertybės
paauglys
požiūris
mokykla
bendrosios ugdymo programos

Kaip cituoti

Vaičekauskienė S. (2015) „JAUNESNIŲJŲ PAAUGLIŲ POŽIŪRIS Į DOROVINES VERTYBES“, Acta Paedagogica Vilnensia, 340, p. 62-73. doi: 10.15388/ActPaed.2015.34.8343.

Santrauka

Edukologijos doktorantė
Lietuvos edukologijos universiteto
Ugdymo mokslų fakulteto
Edukologijos katedra
Studentų g. 39, LT-08106 Vilnius
El. paštas: sniegvai@gmail.com

Dorovinės vertybės svarbios kiekvieno žmogaus gyvenime ir profesinėje veikloje. Ypač jos aktualios paauglystėje, kai kinta santykiai su bendraamžiais ir suaugusiaisiais, gilėja moralinės dilemos. Šiame straipsnyje aptariama, koks dabartinių jaunesniųjų paauglių požiūris į dorovines vertybes ir kokie veiksniai turi daugiausiai įtakos jų formavimuisi.

PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.