Kalbinė aplinka – universiteto kultūros dalis ir edukacinis veiksnys
Straipsniai
Vilija Celiešienė
Publikuota 1998-12-21
https://doi.org/10.15388/ActPaed.1998.05.9442
PDF

Reikšminiai žodžiai

aukštasis mokslas
universitetas
kultūrinė aplinka
kalbinė aplinka
studentai

Kaip cituoti

Celiešienė, V. (1998) “Kalbinė aplinka – universiteto kultūros dalis ir edukacinis veiksnys”, Acta Paedagogica Vilnensia, 5, pp. 184–190. doi:10.15388/ActPaed.1998.05.9442.

Santrauka

Universitetas yra mikroaplinka, kurioje sąveikauja ir veikia tiek dėstytojai, tiek studentai. Jis yra ir kultūrinė aplinka - vieta, kurioje galioja tam tikros elgesio taisyklės, esti savi papročiai ir tradicijos, padedančios išlaikyti savitumą ir pastovumą keičiantis jos nariams, o naujai atėjusiems – greičiau pasijusti šios organizacijos nariais. Individo su savomis nuostatomis bei vertybėmis integravimasis į konkrečią aplinką yra sudėtingas procesas, turintis įtakos ir asmenybei, ir aplinkai – tai asmenybės ir aplinkos sąveika. Kalbinė universiteto aplinka ne tik ugdo studentų kalbą, specialybės kalbos kultūrą, bet ir turi įtakos ugdant studento asmenybę, tobulinant jo intelektą, lavinant dvasinę kultūrą; be to, tinkamai suformuota kalbinė aplinka talkina studentams teisingai suvokti informaciją, geriau įsiminti specialybės žinias.
PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>