Mokytojų ir mokinių bendravimas tikybos pamokoje
Straipsniai
Stasė Dzenuškaitė
Publikuota 2001-12-20
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2001.08.9518
PDF

Reikšminiai žodžiai

bendravimas
sąveika
krikščioniškas ugdymas
tikybos pamoka

Kaip cituoti

Dzenuškaitė S. (2001) „Mokytojų ir mokinių bendravimas tikybos pamokoje“, Acta Paedagogica Vilnensia, 80, p. 104-109. doi: 10.15388/ActPaed.2001.08.9518.

Santrauka

Straipsnyje, remiantis žymių filosofų ir pedagogų darbais, aptariama bendravimo reikšmė religijos pedagogikoje. Ypač pabrėžiama krikščioniškomis vertybėmis grindžiamo mokytojo ir mokinių bendravimo svarba per tikybos pamokas.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.