Lietuvos profesinio rengimo modeliavimo galimybės
Straipsniai
Ramunė Masaitytė
Raimonda Brunevičiūtė
Publikuota 2001-12-20
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2001.08.9532
PDF

Reikšminiai žodžiai

Švietimo reformos
švietimo kaita
profesinis rengimas
tęstinis ugdymas(-is).

Kaip cituoti

Masaitytė R. ir Brunevičiūtė R. (2001) „Lietuvos profesinio rengimo modeliavimo galimybės“, Acta Paedagogica Vilnensia, 80, p. 240-252. doi: 10.15388/ActPaed.2001.08.9532.

Santrauka

Straipsnyje analizuojamos Europoje vykstančių švietimo reformų tendencijos; pagrindinis dėmesys skiriamas profesinio rengimo posistemei, sprendžiančiai sekundariniu lygmeniu siekiančių įgyti profesiją, tarp jų ir nemotyvuotų mokymuisi jaunuolių socializacijos problemas: aptariamos profesinio rengimo kaitos tendencijos, strategijos ir pristatomi bei palyginami profesinio rengimo modeliai, akcentuojant bendrojo modelio, taikomo Lietuvoje, pranašumus.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.