Lietuvos profesinio rengimo modeliavimo galimybės
Straipsniai
Ramunė Masaitytė
Raimonda Brunevičiūtė
Publikuota 2001-12-20
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2001.08.9532
PDF

Reikšminiai žodžiai

Švietimo reformos
švietimo kaita
profesinis rengimas
tęstinis ugdymas(-is).

Kaip cituoti

Masaitytė, R. and Brunevičiūtė, R. (2001) “Lietuvos profesinio rengimo modeliavimo galimybės”, Acta Paedagogica Vilnensia, 8, pp. 240–252. doi:10.15388/ActPaed.2001.08.9532.

Santrauka

Straipsnyje analizuojamos Europoje vykstančių švietimo reformų tendencijos; pagrindinis dėmesys skiriamas profesinio rengimo posistemei, sprendžiančiai sekundariniu lygmeniu siekiančių įgyti profesiją, tarp jų ir nemotyvuotų mokymuisi jaunuolių socializacijos problemas: aptariamos profesinio rengimo kaitos tendencijos, strategijos ir pristatomi bei palyginami profesinio rengimo modeliai, akcentuojant bendrojo modelio, taikomo Lietuvoje, pranašumus.
PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>