I-II klasių mokinių, turinčių kalbos sutrikimų, verbalinio kūrybiškumo raiška
Straipsniai
Kristina Domeikienė
Publikuota 2016-01-17
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2002.09.9548
PDF

Reikšminiai žodžiai

verbalinis kūrybiškumas
praktinis ir emocinis verbalinis kūrybiškumas
mokiniai
turintys kalbos sutrikimų

Kaip cituoti

Domeikienė K. (2016) „I-II klasių mokinių, turinčių kalbos sutrikimų, verbalinio kūrybiškumo raiška“, Acta Paedagogica Vilnensia, 90, p. 131-140. doi: 10.15388/ActPaed.2002.09.9548.

Santrauka

Straipsnyje per verbalinio kūrybiškumo sampratą atskleidžiamas verbalinio kūrybiškumo modelis. Verbalinio kūrybiškumo raiškomis laikant verbalinį iškalbingumą, originalumą ir lankstumą, atskleidžiami jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokinių, turinčių kalbos sutrikimų, verbalinio kūrybiškumo ypatumai elgesio ir emociniu lygmeniu.
PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.