Vaikystės sampratos paradigmos kaita: „Ikimokyklinio ugdymo sistemos demokratizavimo“ projekto (1993-2005) studija
Straipsniai
Vitalija Gražienė
Publikuota 2006-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2006.16.9706
PDF

Reikšminiai žodžiai

švietimo sistema
ikimokyklinis ugdymas
paradigma
vaikystė
demokratizacija

Kaip cituoti

Gražienė V. (2006) „Vaikystės sampratos paradigmos kaita: ,Ikimokyklinio ugdymo sistemos demokratizavimo‘ projekto (1993-2005) studija“, Acta Paedagogica Vilnensia, 16, p. 46-55. doi: 10.15388/ActPaed.2006.16.9706.

Santrauka

Straipsnyje pristatoma ilgalaikio tarptautinio projekto „Ikimokyklinio ugdymo sistemos demokratizavimas" (1993-2005) patirtis bei remiantis tyrimais ir veiklos rezultatais analizuojamas jo poveikis ikimokyklinio ugdymo teorinės minties ir metodų plėtrai Lietuvoje. Pristatant projekto tikslus ir veiklas, atskleidžiama projekto raida – nuo alternatyvumo iki visiško integravimosi į šiuolaikinių švietimo politikos strategijų, kurioms turėjo įtakos, kontekstą. Svarstomi projekto efektyvumo, prasmingumo, stilistikos ir perspektyvų klausimai vykstant politiniams l socialiniams lūžiams, švietimo reformoms ir švietimo idėjų globalizacijos procesams.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.