UNESCO „Švietimo visiems“ ugdymo kokybės gerinimo politikos aktualumas Lietuvoje
Straipsniai
Pranas Gudynas
Eglė Uginčienė
Publikuota 2006-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2006.16.9714
PDF

Reikšminiai žodžiai

UNESCO
ugdymo kokybė
mokinių pasiekimai
švietimas visiems
švietimo politika

Kaip cituoti

Gudynas P. ir Uginčienė E. (2006) „UNESCO ,Švietimo visiems‘ ugdymo kokybės gerinimo politikos aktualumas Lietuvoje“, Acta Paedagogica Vilnensia, 16, p. 127-136. doi: 10.15388/ActPaed.2006.16.9714.

Santrauka

Nagrinėjamas UNESCO ugdymo kokybės imperatyvo ir su juo susijusių švietimo politikos rekomendacijų aktualumas ir galimos transformacijos Lietuvoje. Remiantis Lietuvos nacionalinių 2003, 2004 ir 2005 metų mokinių pasiekimų tyrimų duomenimis analizuojami veiksniai, nuo kurių priklauso bendrojo ugdymo kokybė. Šie veiksniai gretinami su UNESCO dokumentuose akcentuojamais ugdymo kokybės veiksniais - aukštu mokytojų profesionalumu, ugdymo individualizavimu, vertinimo kokybės kėlimu, fizinės ugdymo aplinkos gerinimu, mokinių skaičiaus klasėse mažinimu.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.