Kai kurie jaunųjų mokytojų pažinimo galimybių ir profesinių interesų ypatumai
Straipsniai
L. Kutkienė
Publikuota 1988-12-23
https://doi.org/10.15388/Psichol.1988.8.9090
PDF

Reikšminiai žodžiai

Jaunieji mokytojai
profesiniai interesai
nuolatinis švietimas

Kaip cituoti

Kutkienė, L. (1988). Kai kurie jaunųjų mokytojų pažinimo galimybių ir profesinių interesų ypatumai. Psichologija, 8, 39-49. https://doi.org/10.15388/Psichol.1988.8.9090

Santrauka

Straipsnyje pateikti 26-29 metų amžiaus mokytojų pažinimo funkcijų ypatybių ir profesinių interesų eksperimentinio tyrimo rezultatai. Instrumentinės profesinių interesų koncepcijos taikymas leido nustatyti jaunųjų mokytojų profesinių interesų lygj. Gauti geri daugelio atminties, dėmesio ir mąstymo charakteristikų įvertinimai. Nustatytas aukštas pažinimo funkcijų integruotumo lygis. Tyrimo duomenys gali būti pritaikyti sprendžiant kvalifikacijos kėlimo klausimą, profesini prisitaikymą, savišvietą ir kitus nepertraukiamo suaugusiųjų švietimo būdus.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>