Psichomotorinės reakcijos ir judesių dažnumo dinamika, veikiant fizinio auklėjimo akademiniams užsiėmimams ir treniruotėms
Straipsniai
J. Skernevičius
Publikuota 1969-01-08
https://doi.org/10.15388/Psichol.1969.10.9234
PDF

Reikšminiai žodžiai

psicholomotorinės reakcijos
judesių dažnumo dinamika
fizinis auklėjimas

Kaip cituoti

Skernevičius , . J. . (1969). Psichomotorinės reakcijos ir judesių dažnumo dinamika, veikiant fizinio auklėjimo akademiniams užsiėmimams ir treniruotėms . Psichologija, 10, 63-66. https://doi.org/10.15388/Psichol.1969.10.9234

Santrauka

Trijų metus stebėjome 62 studentus, padalintus į tris grupes. Pirmosios grupės studentai dalyvavo keturių valandų per savaitę bendrosiose treniruotėse pirmaisiais ir antraisiais studijų metais ir dviejų valandų per savaitę treniruotėse trečiaisiais studijų metais. Antrajai grupei priklausę studentai buvo mokomi slidinėjimo aštuonias valandas per savaitę. Trečioji grupė turėjo žaidimų pamokas aštuonias valandas per savaitę. Stebėjimo rezultatai rodo, jog ne mažiau nei keturių valandų užsiėmimai yra efektyvi priemonė psichomotorinių reakcijų vystymuisi ir judesių dažnumo dinamikai. Stebėjimas taip pat atskleidė, jog psichomotorinės reakcijos ir judesių dažnumo dinamika yra glaudžiai susijusi su greičiu.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>