Užsienio kalbos mokomosios medžiagos organizavimas klausimų sistemos pagrindu
Straipsniai
M. Chvasas
A. Velička
Publikuota 1973-01-08
https://doi.org/10.15388/Psichol.1973.13.9290
PDF

Reikšminiai žodžiai

užsienio kalbų mokymasis
mokomasis žemėlapis

Kaip cituoti

Chvasas , . M. ., & Velička , . A. . (1973). Užsienio kalbos mokomosios medžiagos organizavimas klausimų sistemos pagrindu. Psichologija, 13, 139-144. https://doi.org/10.15388/Psichol.1973.13.9290

Santrauka

Mokant užsienio kalbų, metodiniais vienetais yra kalbiniai vaizdai – sakiniai, modeliuojami pagal sakinio tikslą, kadangi sakinys sukuriamas pagal klausimą, į kurį turi atsakyti. „Mokomajame žemėlapyje“ apie klausimą koncentruojasi visa mokomoji medžiaga (leksika ir gramatika), kurios pagalba formuluojamas klausimas ir atsakymas į jį. Dirbant su tokiais mokomaisiais žemėlapiais, mokinys išlaisvinamas nuo kai kurios informacijos įsiminimo (apibrėžimai, terminai, klasifikacija ir t.t.), kurią jis gauna skirtingu laiku ir skirtingų šaltinių (morfologijos, sintaksės, leksikologijos ir t.t.), bet kuri nėra būtina šiam mokiniui dabartiniu metu.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>