Kritinė tarptikybinė pedagogika: pro ir contra
Straipsniai
Lilija Duoblienė
Publikuota 2008-01-01
https://doi.org/10.15388/Relig.2008.1.2788
PDF (Anglų)

Reikšminiai žodžiai

religinis ugdymas
kritinė pedagogika
bendrosios bendrojo lavinimo programos
Lietuva

Kaip cituoti

Duoblienė, L. (2008) “Kritinė tarptikybinė pedagogika: pro ir contra”, Religija ir kultūra, 5(1), pp. 98–108. doi:10.15388/Relig.2008.1.2788.

Santrauka

Straipsnyje kritinės pedagogikos požiūriu aptariama religinio ugdymo situacija pasaulyje ir Lietuvoje. Pirmiausia apžvelgiama kritinės pedagogikos, kaip naujos, perspektyvios pedagogikos krypties, ypatumai, jos neomarksizmu ir moderniąja filosofija grįstos nuostatos. Gilinamasi į kritinės pedagogikos pastangas keisti religinį ugdymą, ypač religinį ugdymą į tarptikybinį kritinį ugdymą. Šios galimybės svarstomos platesniame religijos ir religinio ugdymo kontekste: šiuolaikinių filosofų požiūriu, tarptautinių organizacijų religinio ugdymo strategijų perspektyvoje, atsižvelgiant į Lietuvos religinio (katalikų tikybos) ugdymo programas.

PDF (Anglų)

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.