Vyresniojo ikimokyklinio amžiaus vaikų, turinčių kalbos sutrikimų, kalbinio pasirengimo mokyklai komponentų raidos situacija
Articles
Olena Bielova
Kamianets-Podilsky Ivan Ohienko National University, Ukraine
Publikuota 2021-12-30
https://doi.org/10.15388/se.v1i42.528
PDF

Reikšminiai žodžiai

kognityvinis kalbinis pasirengimas
motyvacinis pasirengimas
emocinis pasirengimas

Kaip cituoti

Bielova, O. (2021) “Vyresniojo ikimokyklinio amžiaus vaikų, turinčių kalbos sutrikimų, kalbinio pasirengimo mokyklai komponentų raidos situacija”, Special Education, 1(42), pp. 137–189. doi:10.15388/se.v1i42.528.

Santrauka

Tyrimo tikslas – ištirti ikimokyklinio amžiaus vaikų, turinčių kalbos sutrikimų, kalbinio pasirengimo mokyklai komponentų formavimąsi. Tyrime buvo naudojami metodai, leidę eksperimentiškai ištirti kalbinio pasirengimo komponentų – kognityvinio, motyvacinio ir emocinio – raidą. Nustatyta, kad vaikų, turinčių kalbos sutrikimų, visi kalbinio pasirengimo komponentai nėra pakankamai susiformavę ir jiems reikalinga pagalba.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.