Aktyvusis mokymas sprendžiant matematikos uždavinius pradinėse klasėse
Articles
Tamar Dograshvili
Akaki Tsereteli valstybinis universitetas, Sakartvelas
Publikuota 2020-12-30
https://doi.org/10.21277/se.v1i41.509
PDF

Reikšminiai žodžiai

matematikos uždavinys
aktyvusis mokymas
pradinės klasės
statistinis vertinimas
edukacinis eksperimentas

Kaip cituoti

Dograshvili, T. (2020) “Aktyvusis mokymas sprendžiant matematikos uždavinius pradinėse klasėse”, Special Education, 1(41), pp. 213–258. doi:10.21277/se.v1i41.509.

Santrauka

Aktyvusis mokymas yra pagrindinis ugdymo sistemos komponentas visais ugdymo etapais. Praktinis aktyviojo matematikos mokymo pradinėse klasėse įgyvendinimas mokytojams kelia rimtų iššūkių. Norėdami išspręsti šią problemą, mes sukūrėme metodinę prieigą, aprašytą šiame straipsnyje. Mes siūlome aktyviojo mokymo modelį, kurio įgyvendinimas yra susijęs su lavinamojo ir tarpdalykinio turinio uždavinių įtraukimu į mokymo procesą matematikos pamokose. Šių uždavinių sprendimai yra susiję su konkrečiomis temomis, nagrinėjamomis per matematikos pamokas. Mes aptariame lavinamojo ir tarpdalykinio turinio uždavinių sistemų konstravimo metodiką, pagrįstą mūsų sudaryta schema, pagal konkrečias pradinių klasių matematikos pamokų temas. Taip pat išanalizavome tokių uždavinių įtraukimo į matematikos pamokas pradinėse klasėse rodiklius ir edukacinio eksperimento rezultatus, parodydami, kad autorės metodinės prieigos lemia aukštą pradinių klasių mokinių matematinio ugdymo kokybę, mokymo procesą daro įdomų bei patrauklų ir užtikrina mokinių dalyvavimą aktyvaus mokymo bei mokymosi procese sprendžiant tikslingai parinktų uždavinių sistemas.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.