Intervencijos modelio ikimokyklinio amžiaus vaikams, turintiems fonologinį nepakankamumą, teoriniai pagrindai
Articles
Ilze Vilka
Latvijos universitetas, Latvija
Publikuota 2022-05-19
https://doi.org/10.15388/se.2021.v2i43.7
PDF

Reikšminiai žodžiai

Kalbos sutrikimai
fonologiniai sutrikimai
intervencijos
intervencijos modelis

Kaip cituoti

Vilka, I. (2022) “Intervencijos modelio ikimokyklinio amžiaus vaikams, turintiems fonologinį nepakankamumą, teoriniai pagrindai”, Special Education, 2(43), pp. 109–146. doi:10.15388/se.2021.v2i43.7.

Santrauka

Sulaukę 5–6 metų, dauguma vaikų taisyklingai taria visus gimtosios kalbos garsus ir yra išsiugdę foneminį suvokimą, tačiau ne visi vaikai yra pasiekę tinkamą kalbėjimo ir kalbos išsivystymo lygį. Siekiant sumažinti kalbos raidos ir kalbos įsisavinimo sutrikimus, būtina atlikti intervencijas, grindžiamas nuosekliais žingsniais ir veikla. Šiame straipsnyje atskleidžiamos įvairių autorių, siekiančių paaiškinti tokių intervencijų poveikį, išvados. Autorė, remdamasi išanalizuota literatūra, siūlo logopedinės intervencijos modelį fonologiniams sutrikimams mažinti

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.