Naujosios žiniasklaidos įtaka tarpkultūrinei komunikacijai: „Erasmus“ studentų pavyzdys
Žiniasklaida ir komunikacija
Murat Seyfi
Deniz Güven
Publikuota 2016-11-15
https://doi.org/10.15388/Im.2016.75.10150
PDF

Reikšminiai žodžiai

...

Kaip cituoti

Seyfi M., & Güven D. (2016). Naujosios žiniasklaidos įtaka tarpkultūrinei komunikacijai: „Erasmus“ studentų pavyzdys. Information & Media, 75, 24-37. https://doi.org/10.15388/Im.2016.75.10150

Santrauka

Dėl globalizacijos ir komunikacijos technologijų pasaulis virto mažu kaimu. Šiame naujame pasaulyje skirtingos kultūros ir komunikacijos priemonės susipynė ir ėmė vis labiau viena kitą veikti; komunikacija ir kultūra virto dviem organinėmis viena kitą maitinančiomis struktūromis. Kultūra, kurioje individai socializuojasi, lemia ir jų bendravimo būdus. Tam, kad būtų galima nustatyti kultūrų skirtumus, būtina ištirti, kaip bendrauja jos bendruomenių atstovai. Skirtingi, įvairiose šalyse gyvenantys žmonės taip pat nevienodai priima informacijos srautą. Šiandien bet kurią gautą informaciją akimirksniu galima paskleisti per naująją žiniasklaidą. Tai padidina naujosios žiniasklaidos svarbą tarpkultūrinėje komunikacijoje. Šiame tyrime bus nagrinėjama, kokią įtaką turi socialinė žiniasklaida tarpkultūrinio adaptavimosi procesui, pasitelkiant „Erasmus“ studentų, atvykusių į Turkiją švietimo tikslais, pavyzdį. Šiuo aspektu atlikta išsami analizė naudojant kokybinius ir kiekybinius tyrimo metodus.
PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.