Organizacijos kaip patrauklaus darbdavio įvaizdžio formavimas orientuojantis į Lietuvos Y kartai atstovaujančius specialistus
Organizacinė komunikacija
Milda Žarnauskaitė
Publikuota 2017-05-22
https://doi.org/10.15388/Im.2017.77.10709
PDF

Reikšminiai žodžiai

darbdavio įvaizdžio formavimas
darbdavio įvaizdžio patrauklumas
komu­nikacijos preferencijos
potencialūs darbuotojai
Y karta
specialistai

Kaip cituoti

Žarnauskaitė M. (2017). Organizacijos kaip patrauklaus darbdavio įvaizdžio formavimas orientuojantis į Lietuvos Y kartai atstovaujančius specialistus. Information & Media, 77, 106-122. https://doi.org/10.15388/Im.2017.77.10709

Santrauka

Keičiantis darbo jėgos demografijai, pastebima Y kartos lūkesčių kaita darbdaviui bei darbdavio įvaizdį formuojančiai komunikacijai. Dėl šios priežasties, siekiant pritraukti Y kartos specialistus, reikia pritaikyti darbdavio įvaizdžio formavimo strategiją jų lūkesčiams – atsižvelgti į patrauklius darbdavio įvaizdžio elementus, komunikacijos būdus. Lietuvos Y kartos specialistų lūkesčių darbdaviui bei darbdavio įvaizdį formuojančiai komunikacijai empirinių tyrimų nėra gausu. Darbo tikslas – nustatyti patrauklaus darb­davio įvaizdžio formavimo ypatumus orientuojantis į Lietuvos Y kartai atstovaujančius specialistus.

PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.