Socialinių medijų strategijos lyčių lygybės artivizme. Ispanių feminisčių iliustratorių nuomonės formuotojų karta
Straipsniai
Isabel Palomo-Domínguez
Mykolo Romerio universitetas
https://orcid.org/0000-0003-2096-7422
Gloria Jiménez-Marín
University of Seville, Spain
https://orcid.org/0000-0003-0252-3975
Nuria Sánchez-Gey Valenzuela
University of Pablo de Olavide, San Isidoro Center, Spain
https://orcid.org/0000-0002-4891-9134
Publikuota 2023-10-26
https://doi.org/10.15388/Im.2023.98.61
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

feminizmas
socialinės medijos
artivizmas
transmedialumas
iliustratorės

Kaip cituoti

Palomo-Domínguez, I., Jiménez-Marín, G., & Sánchez-Gey Valenzuela, N. (2023). Socialinių medijų strategijos lyčių lygybės artivizme. Ispanių feminisčių iliustratorių nuomonės formuotojų karta. Information & Media, 98, 23-52. https://doi.org/10.15388/Im.2023.98.61

Santrauka

Mūsų laikais socialiniai tinklai yra svarbi komunikacijos priemonių dalis, todėl yra svarbu nagrinėti, kaip nuomonės formuotojai skatina lyčių lygybę.

Tyrime analizuojama, kaip aštuonios ispanės nuomonės formuotojos, kalbančios apie lyties aspektą grafinėmis komunikacijos priemonėmis, atstovauja moterims. Jos visos yra iliustratorės, kalbančios su lytimi susijusiomis temomis ir naudojančios panašias komunikacijos strategijas.

Taikoma metodika apima tris papildomas technikas: pirma, teorinė analizė, skirta iliustratorių profiliams palyginti; antra, turinio analizė, skirta išnagrinėti aptariamas temas ir jų artivizmą; trečia, Delfi metodas, skirtas įvertinti jų indėlį, skatinant lyčių lygybę; taikant šį metodą dalyvauja komunikacijos, filosofijos, sociologijos, psichologijos ir politikos sričių ekspertai.

Rezultatai rodo, kad jų publikacijose ryški feminizmo tema, skatinanti seserystę tarp moterų, kurios yra jų tikslinė auditorija. Vertinant kartų aspektu, jų skleidžiama žinutė yra svarbesnė Z ir Y kartų atstovėms. Išvados patvirtina, kad socialinės medijos bruožai, artivizmas, turinio hibridizacija ir transmedialumas stiprina jų feministinį diskursą. Būsimos tyrimų kryptis galėtų nustatyti kitus kanalus ir komunikacijos strategijas, turinčias daugiau įtakos plačioms tikslinėms grupėms, ypač vyrams ir ankstesnėms kartoms nei Y karta, nes šios išorės auditorijos yra svarbios skatinant lyčių lygybę.

PDF
HTML
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>