Nuo scenarijaus iki ekrano: scenarijaus rašymo ir režisūrinio kino prasmės tobulinimas adaptuojant „Da Vinčio kodą“
Straipsniai
Caleb Theodar
Department of English Vel Tech Rangarajan Dr Sagunthala R&D Institute of Science and Technology, Chennai, TN, India
https://orcid.org/0000-0002-4275-6266
Saranya P
Department of English Vel Tech Rangarajan Dr Sagunthala R&D Institute of Science and Technology, Chennai, TN, India
https://orcid.org/0000-0002-3545-7145
Publikuota 2023-02-20
https://doi.org/10.15388/Im.2023.96.62
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

režisieriaus kinas
autorinio kino teorija
scenarijaus rašymas
adaptuotas scenarijus
filmo adaptacija

Kaip cituoti

Theodar, C., & P, S. (2023). Nuo scenarijaus iki ekrano: scenarijaus rašymo ir režisūrinio kino prasmės tobulinimas adaptuojant „Da Vinčio kodą“. Information & Media, 96, 8-20. https://doi.org/10.15388/Im.2023.96.62

Santrauka

Šiuo tyrimu siekiama atskleisti ryšį tarp Dano Browno „Da Vinčio kodo“ ir kino kūrėjo kinematografinio literatūros vaizdavimo. Ronas Howardas, kaip Holivudo industrijos adaptacijos režisierius, yra vertinamas autorinio kino kontekste ir dėl jo požiūrio į nemažos dalies katalikiškų paslapčių atsisakymą, kurios išsprendė ištikimybės, kaip įprasto filmų adaptacijos branduolio, keblią padėtį. Nepaisant kontroversiškumo, ištikimybė iš tikrųjų yra sąmoningas veiksmas, kurį atvirai sukelia autorinio kino vizija, atsirandanti dėl rašomo scenarijaus. Šiame straipsnyje nagrinėjama šiuolaikinė scenarijų rašymo reikšmė autoriniam kinui, siekiant išsiaiškinti, kaip veikia Holivudo samprata apie režisieriaus autorystę kine ir filmo meninį požiūrį nuo romano iki scenarijaus. Šis tyrimas atskleidžia, kad adaptacija išryškina autoriaus ir jo kūrinio pranašumą, bei pabrėžia režisieriaus meistriškumą kaip neišvengiamą faktorių perkeliant romaną į scenarijų.

PDF
HTML

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>