Komunikacijos specialistų vaidmens paradoksas: atotrūkis tarp teorinio ir praktinio požiūrių ir jį lemiantys veiksniai
Straipsniai
Lina Jakučionienė
Vilniaus universitetas
Publikuota 2023-12-28
https://doi.org/10.15388/Im.2023.96.72
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

strateginė komunikacija
komunikacijos specialistai
komunikacijos specialistų vaidmuo
komunikacijos specialistų strateginis vaidmuo
verslo organizacijos strategija

Kaip cituoti

Jakučionienė, L. (2023). Komunikacijos specialistų vaidmens paradoksas: atotrūkis tarp teorinio ir praktinio požiūrių ir jį lemiantys veiksniai. Information & Media, 96, 161–178. https://doi.org/10.15388/Im.2023.96.72

Santrauka

Mokslininkai pabrėžia poreikį komunikacijai būti strateginio organizacijos valdymo dalimi ir jos svarba organizacijai yra pripažįstama, vis tik komunikacijos, kaip verslo organizacijų sėkmės ir vertės kūrimo, vaidmuo nėra vertinamas. Straipsnyje pristatomas tyrimas, kurio tikslas – ištirti verslo organizacijų vadovų požiūrį į komunikacijos specialistų vaidmenį. Verslo organizacijų vadovų požiūriams surinkti taikyti individualūs pusiau struktūruoti interviu. Tyrimo rezultatai atskleidė iki šiol netyrinėtą paradoksą. Nors verslo organizacijų vadovai aukščiausio lygio komunikacijos specialistus įvardija strateginiais konsultantais, vadovų išreiškiamas poreikis komunikacijos specialistų gebėjimams strategijos kūrimo procese yra labiau techninio operatyvinio, o ne strateginio pobūdžio. Vadovai linkę ignoruoti pagrindinę strateginės komunikacijos misiją – suderinti komunikacijos strategiją su verslo organizacijos strategija. Tradicinis požiūris į komunikacijos specialistų vaidmenį lemia, kad jie nėra traktuojami kaip svarbūs strategai kuriant ir įgyvendinant verslo organizacijos strategiją.

PDF
HTML
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>