Žiniasklaida, rinka, valstybė ir politika Norvegijoje
Žiniasklaida, politika ir verslas
Robert Vaagan
Publikuota 2008-01-01
https://doi.org/10.15388/Im.2008.0.3345
22-36.pdf

Kaip cituoti

Vaagan, R. (2008). Žiniasklaida, rinka, valstybė ir politika Norvegijoje. Information & Media, 47, 22-36. https://doi.org/10.15388/Im.2008.0.3345

Santrauka

Straipsnyje remiamasi Hallin ir Mancini (2004) suformuluotu demokratiniu-korporaciniu modeliu, analizuojant žiniasklaidos rinkas kai kuriose Šiaurės ir Vidurio Europos šalyse, taip pat ir Norvegijoje. Norvegijos žiniasklaidos rinkos pokyčių analizė pateikiama penkiose srityse: žiniasklaidos vartojimo, finansavimo, technologijų, nuosavybės ir teisės. Iš dalies galima patvirtinti vieną svarbiausių Hallin ir Mancinio modelio bruožų, t.y. gana intervencinis Norvegijos valdžios vaidmuo žiniasklaidos sektoriuje. Iš kitos pusės, šiuos procesus veikia intensyvus rinkos sąlygų įsigalėjimas. Apskritai, galima teigti, jog “rinka karaliauja” Norvegijos žiniasklaidoje.

Media, market, state and politics in Norway
Dr. Robert Vaagan

Summary
The article builds on Hallin & Mancini (2004) who have used a democratic corporatist model to analyze the media markets of several Northern and Central European countries, including Norway. An analysis of the Norwegian media market is presented, focusing on five key issue areas: changes in media usage, financing, technology, ownership and legislation. The analysis partially supports one of the key features of Hallin & Mancini’s model, i.e. the fairly interventionist role of the Norwegian authorities in the media sector. This is nonetheless tempered by the high level of marketization in most issue areas examined. Overall, there is therefore some reason to argue that “market is king” in Norwegian media.
Keywords: Norwegian media market, media usage, financing, technology, ownership, legislation, marketization

22-36.pdf

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>