Pedagogų organizacinio įsipareigojimo, pasitenkinimo darbu ir įsitraukimo į darbą sąsajos
Informacijos valdymas
Danuta Diskienė
Katažyna Tamoševičienė
Publikuota 2015-01-01
https://doi.org/10.15388/Im.2014.69.5100
PDF

Reikšminiai žodžiai

organizacinis įsipareigojimas
emocinis įsipareigojimas
normatyvinis įsipareigojimas
tęstinis įsipareigojimas
pasitenkinimas darbu
įsitraukimas į darbą

Kaip cituoti

Diskienė, D., & Tamoševičienė, K. (2015). Pedagogų organizacinio įsipareigojimo, pasitenkinimo darbu ir įsitraukimo į darbą sąsajos. Information & Media, 69, 89-102. https://doi.org/10.15388/Im.2014.69.5100

Santrauka

Šiuolaikinės organizacijos norėdamos prisitaikyti prie besikeičiančių aplinkos sąlygų tapo labiau priklausomos nuo darbuotojų turimų žinių negu fizinių gebėjimų. Įsipareigojimo organizacijai tyrimų aktualumas yra susijęs su organizacijų vadovų poreikiu žinoti, į kokius reiškinius, susijusius su organizacinių įsipareigojimų vystymu, reikėtų pirmiausia atkreipti dėmesį. Įsitraukimas į darbą, organizacinis įsipareigojimas ir pasitenkinimas darbu – tai trys tarpusavyje besisiejantys reiškiniai, kurie svarbūs tiek individualių, tiek organizacinių poreikių tenkinimui. Straipsnyje pateikiamas teorinis organizacinio įsipareigojimo ir jo dėmenų (emocinio, normatyvinio ir tęstinio įsipareigojimo), pasitenkinimo darbu ir įsitraukimo į darbą sąsajų modelis, kuriuo remiantis buvo atliktas empirinis tyrimas. Tyrimo rezultatai atskleidė ryšius tarp organizacnio įsipareigojimo ir jo dėmenų, pasitenkinimo darbu ir įsitraukimo į darbą.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.