Tyrime nagrinėjama heteronormatyvumo neatitinkančių, save homoseksualiais identifikuojančių vaikinų tapatybės formavimosi patirtis vidurinėje mokykloje. Remiantis socialinės lyties tapatybės konstravimo teorijomis, siekiama išsiaiškinti, kaip mokyklos aplinkoje formuojamas „tinkamas“ vyriškumas ir kaip jį išgyvena jo neatitinkantys vaikinai. Nustatyta, kad „tikro berniuko“ standartas mokykloje grindžiamas heteronormatyviais lūkesčiais. Todėl homoseksualūs vaikinai, nepateisindami jiems primetamų normų, iš dalies buvo heteronormatyvios sistemos dalimi, tačiau kartu jai ir priešinosi, nepaisant tėvų, bendraamžių ar mokytojų daromo spaudimo ar net smurto.
Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.