Kad ugdymas nebūtų vienakojis: dvasingumas kaip svarbi dedamoji
Straipsniai
Simona Kontrimienė
Vilniaus universitetas
Publikuota 2019-01-22
https://doi.org/10.15388/ActPaed.41.12371
PDF

Reikšminiai žodžiai

dvasingumas
dvasingumo sampratos ugdymo moksle
dvasinis intelektas (SQ)
transcendavimas
dvasingumo ugdymas

Kaip cituoti

Kontrimienė, S. (2019) “Kad ugdymas nebūtų vienakojis: dvasingumas kaip svarbi dedamoji”, Acta Paedagogica Vilnensia, 41, pp. 11–26. doi:10.15388/ActPaed.41.12371.

Santrauka

[straipsnis ir santrauka lietuvių kalba; santrauka anglų kalba]

Straipsnyje atskleidžiama dvasingumo svarba akademiniame diskurse, kuriame raginama siekti mokslo ir dvasingumo sintezės atsisakant klaidingo epistemologinio žemėlapio ir ugdant išskirtines intelektines savybes, bendrai vadinamas dvasiniu intelektu (SQ). Pristatomos dvasingumo sampratos ugdymo moksle – čia dvasingumas dažnai implikuoja autentiškumą, transcendavimą ir susietumą arba kritinį požiūrį kaip atsvarą tradiciniam religingumui bei transracionalias patirtis. Aptariami dvasingumo ugdymo aukštojo mokslo institucijose būdai.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai