Apie mokytojų rengimo būdus ir jų institucionalizavimą
Kita
Arūnas Poviliūnas
Vilniaus universitetas
Publikuota 2020-09-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.44.12
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

mokytojų rengimas
lygiagretusis ir nuoseklusis modeliai
institucionalizavimas

Kaip cituoti

Poviliūnas A. (2020) „Apie mokytojų rengimo būdus ir jų institucionalizavimą“, Acta Paedagogica Vilnensia, 440, p. 164-170. doi: 10.15388/ActPaed.44.12.

Santrauka

Straipsnyje lyginami lygiagretusis ir nuoseklusis mokytojų rengimo modeliai ir kritiškai analizuojama jų institucionalizavimo praktika. Šios praktikos (pačių studijų, jų sertifikavimo, jas įgyvendinančių aukštųjų mokyklų, specialių stipendijų bei mokslo ir studijų klasifikavimo) analizė leidžia teigti, kad dabartinė švietimo politinė valia palaiko lygiagretųjį mokytojų rengimo modelį.

PDF
HTML
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.